Hotel Tweety / Goochelaar Daffy: doormidden gezaagd / Woestijn konijn
Wanneer Tweety naar een hotel gaat, krijgt Sylvester trek in room service. / Daffy haalt een oude truc uit. / Bugs Bunny leert Beaky Buzzard nieuwe smaken kennen.