Parel voor een zwijntje / Holengrap 2: door het afvoerputje / Mecha-manie
Porky en Daffy duiken naar een parel. / Elmer Fudd heeft een ongelukje bij de jacht. / Wile E. Coyote krijgt een nieuw harnas.