Daffy zorgt voor problemen in de bibliotheek en bibliothecaris Porky wil dat hij zachtjes doet. / Elmer Fudd probeert Bugs Bunny te vangen, maar Bugs duikt in zijn holletje. / Elmer probeert een beroemde schilder te worden.