Bugs helpt Elmer om indruk te maken op zijn date door haar op zijn hoofd te laten groeien. / Wile E. Coyote probeert Road Runner te vangen met dynamiet. / Wanneer Elmer de loodgieter belt voor een lekkende pijp, komt Daffy langs.