A Lifetime of Loss
Theresa leest Carol, een vrouw wiens leven wordt gekenmerkt door zoveel verlies dat het Theresa ertoe brengt iets te doen dat ze nog nooit eerder heeft gedaan. Victoria kiest een verlovingsfeestjurk, maar verliest dan haar ring!