A Spirit Returns
De seizoenspremière vindt Theresa's dochter verloofd, terwijl ze ex-man Larry uitreikt om met de trouwplannen te beginnen. Daarna gaat Theresa naar LA om Louie Anderson, Wayne Brady, Tatum O'Neal en recente vrijgezel Arie en Lauren Luyendyk te lezen.