We Can Work This Out
Dave repareert een Chevrolet Blazer uit 1972 die hij heeft gekocht om te verkopen. Justin vindt dat Dave zijn kleurkeuzes moet veranderen, terwijl Nick moeite heeft om de motor te laten draaien.