Mischief
De Pontiac uit 1952 komt tot een conclusie terwijl het team worstelt om de bekleding, verf en bekleding precies goed te krijgen. Bovendien voegt Dave aangepaste grafische afbeeldingen toe aan een 2014 Challenger.