Kim’s Story
Realitysuperster Kim Kardashian vroeg de scheiding aan nadat de getroebleerde rapper Kanye West intieme details van hun privéleven onthulde. Deze aflevering vertelt het verhaal van het einde van hun huwelijk.
Een insiderverslag van de peperdure scheiding van Kim en Kanye West, onthuld door de betrokken advocaten en vrienden van het stel. Waarom Kanye vocht om het huwelijk te redden, maar waarom Kim wanhopig was om het te beëindigen.