Lively vs Baldoni: The Hollywood Feud
Een kijkje in de explosieve juridische confrontatie tussen Blake Lively en Justin Baldoni – verteld vanuit beide perspectieven. Wie heeft er gelijk?
De Hollywood-samenwerking tussen Blake Lively en Justin Baldoni strandt en mondt uit in rechtszaken, geruchten en beschuldigingen van seksuele intimidatie. Is Lively een slachtoffer dat terugvecht of is Baldoni het doelwit van een gemanipuleerd verhaal?