Amber's Story
Amber Heard neemt moedig het standpunt in om haar verslag van haar turbulente huwelijk te delen, maar wordt op sociale media belasterd. Experts kijken naar het verhaal achter virale memes en de vrouw die ondanks de haat bleef vechten.