Johnny's Story
Na het verliezen van een spraakmakende lasterzaak in Londen, staat alles op het spel voor Johnny Depp. Intieme toegang tot zijn juridische team geeft inzicht in zijn turbulente huwelijk en bittere juridische strijd.