Rollin' in my 5.0
Andy Campanaro gaf zijn vrouw een Mustang cabrio uit 1968 voor haar 50e verjaardag. Nu verrast zij hem met zijn droom-Mustang: een 5.0 uit de jaren 90 in West Coast Customs-stijl.