Kid Rock's Country Caddy
Kid Rock is behalve zanger ook verzamelaar van muziekgeschiedenis. Hij is de eigenaar van de Cadillac El Dorado van Waylon Jennings, maar de auto kan wel wat aandacht gebruiken.