Power Tunnel, Pizza Ovens and Playhouses
Hoe bouwen ze enorme tunnels om stroomuitval in één van de grootste steden ter wereld te voorkomen? En hoe worden miljoenen hectaren bos verwerkt tot perfecte stukken hout?