NASA & SpaceX: Journey To The Future
Experts van SpaceX en NASA zijn op een missie om ruimte-exploratie compleet te transformeren.
Experts van SpaceX en NASA zijn op een missie om ruimte-exploratie compleet te transformeren, en een binnenkijkje laat ons zien hoe de nieuwste technologie ons zal helpen naar de maan, Mars en nog verder.