HANDY HAPPO & de vliegende hangmat
Het is een perfecte middag binnen de omheining en tijd voor Handy Happo om lekker in de hangmat te liggen. Maar de hangmat is niet goed bevestigd aan de boom en hij valt steeds op de grond. Handy roept de hulp in van de andere Happos.