BOLLYWOOD HAPPO & de gouden kroon
Een mysterieuze doos landt in het verblijf. Bollywood haalt er een schitterende gouden kroon uit. Napoleon de Papegaai pakt hem van haar kop. Bollywood volgt Napoleon naar z'n nest, maar als ze een steen verschuift, ontstaat er een lawine.