The Mighty Uppercut
Todd vermoedt dat er sprake is van sabotage wanneer de bemanning wordt getroffen door een watercrisis. Parker heeft moeite met de verplaatsing van zijn enorme wash plant. Tony beveelt Monica om haar wash plant in brand te steken.