The Holy Grail
Todd ontdekt een historische mijn die doorslaggevend kan zijn voor zijn seizoen. De ouders van Parker komen op zijn verjaardag met buitengewone cadeaus en Tony voert een enorme operatie uit om een bucket line van 24 ton te vervangen.