Million-Dollar Pay Day
Parker maakt een cruciale beslissing en splitst zijn bemanning, op zoek naar een enorme vondst. Rick roept een legendarische goudzoeker op om zijn seizoen te redden. De Beets zetten al hun krachten in om alle drie de kinderen goud binnen te laten halen.