Crisis in the Klondike
Een crisis in de Klondike dwingt Parker, Rick en Tony tot cruciale overwegingen om onverwachts veel goud te vinden in nieuw gebied. De tegenslag komt even zwaar als de prijs van goudpieken, waardoor er een nieuwe goudkoorts in het gebied ontstaat.