Belmont Ghost Town
Zak en zijn team trekken door de woenstijn van Nevada op zoek naar een voormalig Wild West stadje. De jongens zijn geschokt als ze ontdekken dat de familie Manson in het gerechtsgebouw van het afbrokkelende stadje bivakkeerde.