Hotel Congress
Zak en de team checken in voor een nacht vol terreur in een hotel in Tucson, Arizona, geteisterd door klopgeesten en bezetenheid door geesten. Kan een van Amerika's meest gewelddadige gangsters verantwoordelijk zijn voor de duisternis in het gebouw?