Drag Race Mustang vs. Andrade's Malibu!
John Andrade Jr. is terug voor een revanche tegen Finnegan, Cotten en Newbern. Deze keer gaan ze de uitdaging aan met een Mustang en een Chevy Malibu uit 1979.