The Fall
Combs en Cassie worden een powerkoppel, maar getuigen onthullen misbruik door Combs jegens Cassie die jarenlang zijn verzwegen. Dan komt er een vrouw naar voren met nieuwe aantijgingen van mishandeling in 2021. Wat zal zijn nalatenschap zijn?