I Just Want a New Nose
Barbara wil een prothetisch ooglapje te maken om Leo's leven te veranderen. Holly riskeert een operatie om haar neus te reconstrueren. En Paolo heeft dringend hulp nodig nadat hij met een glas in zijn gezicht is geslagen.