The Gathering Storm
De onderzoeken van het team komen samen als Bryce, Mireya en Russell boom-structuren ontdekken aan verschillende kanten van dezelfde berg. Wanneer er een storm op komst is, bereidt Bryce een AI-bewakingssysteem voor om de locatie van Bigfoot te bepalen.