The Watchers
Langs de verloren kust van Noord-Californië komt er een audio-expert bij nadat het team ongewone geluiden hoort. Bryce spreekt met een lokaal lid van de Hoopa Tribal Council nadat hij verhelderende beelden heeft bekeken.