Bigfoot Moon Rising
Nadat Russell warmtebeelden heeft genomen, wordt aangenomen dat het Bigfoot is. Mireya en Ronny beleven een angstaanjagende ervaring wanneer ze zich realiseren dat ze niet alleen in het bos zijn.