Human Bait
Het team plant kleine spoorzoekers rond de open plek in de hoop dat ze zich aan de vacht van Bigfoot zullen vastklampen. Mireya en Ronny keren terug naar waar ze gefluit hoorden en gloeiende ogen zagen.