Sleeping With the Enemy
Als Sarita Anderson zich ziek begint te voelen, denkt ze eerst dat het gewoon griep is. Ze vermoedt niet dat de man die doet alsof hij van haar houdt, eigenlijk het monster is dat verantwoordelijk is (en dat hij dit heeft gedaan bij talloze anderen).