He Tied Me Up, Too
Wanneer de vrouw van James Bergstrom, Linda, begint te vermoeden dat zijn bondagefetisj verandert in iets sinisters, gelooft niemand haar. Maar hoe meer ze leert over zijn gedrag, hoe meer ze vastbesloten wordt om haar man tegen te houden.