The Lipoma Whisperer
Dr. Lee helpt Melissa die jarenlang heeft geprobeerd een enorm lipoom te bedekken met een sweatshirt. Tylers angst voor kanker heeft ervoor gezorgd dat zijn hoofdknobbels niet werden gediagnosticeerd.