Pure Aantrekkingskracht
Het is Valentijnsdag en Dorothy wil de Ozianen alles over deze traditie leren. Ozma heeft het perfecte cadeau voor haar nieuwe beste vriendin: een liefdesmagneet. Maar plots wordt iedereen verliefd op Dorothy door de magneet.