Abraca-Oeps
Ozma is aan het toveren, maar is een toverwoord vergeten, dus roept Dorothy 'Abracadabra!' Maar in Oz trekt dat woord juist alle toverkracht weg. De spreuk duurt maar één dag, maar precies vandaag is er een toverwedstrijd.