The Murder of Skylar Neese
In 2012 wordt de 16-jarige Skylar Neese vermoord door haar vriendinnen Shelia Eddy en Rachel Shoaf. De reden die ze voor hun daad gaven was dat ze haar niet meer aardig vonden.