Darwin is voor het jaarboek op zoek naar een foto van Carrie, maar al snel blikken ze terug op hun geestige geschiedenis. Met hilarische fragmenten uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.