Clayton
Darwin heeft voor het jaarboek een foto van Clayton nodig, maar helaas vraagt hij Tobias om hulp – en die wil juist zélf op de kaft. Met hilarische fragmenten uit de eerste zes seizoenen van ‘De Wonderlijke Wereld van Gumball’.