Evenwicht
Tijdens een kanotocht op de rivier worden de relaties van de koppels getest. Maxim verzorgt een uitgebreide picknick en zorgt voor het kampvuur. Als De Frogers willen verplaatsen naar de volgende camping gaat het regenen.