De smalle wegen van René
René en Natasja nemen de hele familie mee op een tocht over de smalle wegen van een nationaal park. Maxim steelt de show door een Britse te helpen die niet meer durft te rijden en Danny gaat met z’n ziel onder z’n arm met z’n gezin op huifkartocht.