Komodo Connection
Een bezorgde Robert kijkt toe wanneer Indah de Komodovaraan Gili ontmoet, een agressieve potentiële paringspartner. Terri behandelt een mysterieuze bult in Jessie de woma-python, en Bindi en Chandler bestuderen koraalverbleking op het Great Barrier Reef.