Wildlife Hospital Warriors
De nalatenschap van Steve Irwin leeft voort via zijn vrouw Terri en kinderen Bindi en Robert. Als gepassioneerde natuurbeschermers zorgen zij dagelijks voor meer dan 1.200 dieren in de Australia Zoo.