Populaire YouTube-persoonlijkheid en dierenexpert Coyote Peterson neemt ons mee op een wild avontuur op zoek naar verbazingwekkende ontmoetingen van dichtbij met enkele van de meest ongelooflijke en gevaarlijke dieren op de planeet.