Balance
Er is een nieuwe leerling, een klein mannetje met een haak als hand en de naam Balance. Clarence is dolblij met zijn nieuwe vriendje, ondanks Balance's stroeve houding en nare opmerkingen. Dan ontdekt Clarence iets griezeligs over Balance.