De miljoenen van Clarence
Wanneer Clarence zich realiseert dat het 'vriendsterren'-systeem niet alle kinderen beloont, creëert hij zijn eigen valuta, de 'Clarence-dollars'. Het nieuwe beloningsysteem zet de hele school al snel volledig op z'n kop.