Napa Burning
In een grote escalatie van het vuurseizoen scheuren meerdere branden door Napa terwijl brandweerlieden zich haasten om oeroude bossen en tientallen wijnmakerijen te beschermen. Cal Fire's Honor Guard houdt een eerbetoon aan een gesneuvelde brandweerman.