Blaze Brotherhood
Het vuurseizoen wordt intenser met de El Dorado Fire die het leven kost van een brandweerman. Een grote vlammenzee zorgt voor grote paniek. Rookie-brandweerlieden worden opgeleid om de middelen altijd te voorzien van voorraad.