Dino schrik
Florus F. Fossielengraver vraagt de Looney Bouwers om een T. Rex-fossiel in elkaar te zetten. Tweety moet de botten op elkaar zetten met z'n kraan, maar zijn angst voor de dino zorgt ervoor dat hij z'n werk niet kan doen.