De boom in
De moeder van Bizzy Buzzard vraagt De Looney Bouwers om een ​​nieuw nest voor haar gezin te bouwen. Bizzy wil helpen, maar loopt steeds in de weg en veroorzaakt allerlei problemen voor de bemanning.